یا رب الحسین(ع)

خرید بک لینک
*اخیراً افرادی یک کلیپ را مربوط به نقل یک حدیث توسط یک روحانی، در مورد مکروه بودن عقد در هوای گرم، منتشر کرده اند و همین را بهانه ای قرار داده اند برای زیر سؤال بردن احکامِ خداوند! و اتّهام زدن به دستورات الهی که شاید این دستورات علمی نباشد!*برای جواب به این تخریب، واردِ مباحث تخصصی (سند یابی) و (فقه الحدیث) و قواعد فقهی و اصولیِ این روایت نمی شویم. *و فقط یک جواب دقیقِ کلّی برای انواع مختلف اینگونه شبهات عرض می کنیم. - نکته ی مهم : عقل سلیم همه ی انسان ها به علم پزشک اعتماد می کند و انسان عاقل، نسخه ی او را به عنوان این که(علم دارد) چشم بسته عمل می کند، * البته شاید زمانی دلیلِ علمی آن دستوراتِ نسخه هم برای انسان روشن بشود، و با دانستن دلیل علمی به دارو و اثر آن ، آن را مصرف کند. * سؤال اساسی * آیا ما به اندازه ی علم یک پزشک، به علم خداوندِ پزشک آفرین، اعتماد نداریم؟ که نسخه ی آفریننده ی نظم علمی جهان را چشم بسته عمل کنیم، تا وقتی که علم ناقص بشریّت به دلیلِ علمی آن برسد و با علم به دلیلِ آن حکم، به آن عمل کند؟ * آیا اگر چند نسل دیگر ما دلیلِ علمیِ بسیاری از احکام خدا را کشف نکر یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

نماز بر پیکر حجّة الإسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی توسط مقام معظم رهبری حفظه الله

http://farsi.khamenei.ir/video-content?id=35390

یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

مقام معظم رهبری حفظه الله : ۹۵/۱۱/۱۹* هرگز هیچ دشمنی نمیتواند ایران را فلج کند...* [رِئیس جمهور آمریکا] میگوید متشکّر باشید؛ نخیر، اصلاً متشکّر نیستیم. چرا متشکّر باشیم؟ به خاطر تحریمها؟ بهخاطر ایجاد داعش؟ بهخاطر به آتش کشیدن منطقه؟ سوریه را به آتش کشیدند، عراق را به آتش کشیدند؛ چرا باید متشکّر باشیم؟* این میگوید از او [دولت قبلی آمریکا] تشکّر کنید، از من هم بترسید! نه از شما هم نمیترسیم.*روز بیستودوّم بهمن، مردم جواب این تهدیدها و این حرفها را در خیابان خواهند داد؛ نشان میدهند که ملّت ایران در مقابل تهدید چه موضعی میگیرد. نخیر، از تهدید کسی هم ما نمیترسیم.http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=35567 یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

***السلام علیکِ ایَّتها الصِّدیقةُ الشهیدة، فاطمةُ الزَّکیّة، سیّدةُ نساءالعالمین، إشفَعی لَنا عندالله*** امروز که جز عشق تو پندار ندارم/ جز جان به قدومِ تو سزاوار ندارم/ اى دلبرِ من غیر تو دلدار ندارم/ با غیرِ تو اى شیر خدا کار ندارم/ من فاطمه ام واهمه از نار ندارم/ در راه تو از نعره زدن عار ندارم/ خون در دلم از داغِ تو اندوخته بهتر/ در محفلِ من ، شمعِ تو افروخته بهتر/ آن سینه که شد محرم تو دوخته بهتر/ مویی که به کارم نخورَد،سوخته بهتر/ جان میدهم امروز که دلدار بماند/ بر صفحه جان نقش تو اى یار بماند/ زهراى تو بینِ دَر و دیوار بماند/ قدرى ز لباسم نوکِ مسمار بماند/ من وحشتى از لطمه ی مسمار ندارم/ تب دار شده در تب و تاب ِتو تنِ من/ بیمار شده از غمِ عشقت بدنِ من/ بِشنو تو در این لحظه على جان سخنِ من/ اینگونه مبین سرخ شده پیرهنِ من/ و اللَّه که من جامه ی گل دار ندارم/ صد حیف که من رخصت پیکار ندارم/ رفتند بنى هاشم و درد است به سینه/ تکذیب شده فاطمه از فرقه ی کینه/ *ابیاتی از شعر محمد سهرابی در مورد حضرت زهرا(س)* ((ایّام شهادت حضرت صدّیقه ی طاهره فاطمه زهراء(س) دختر حضرت رسول الله الأعظم(ص) یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

مقام معظم رهبری حفظه الله : * سالگرد انقلابها در دنیا به صورت تشریفاتی و با انجام رژهی نظامی در حضور تعدادی از نخبگان و سیاسیون برگزار میشود. * امّا در ایران، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک جشن واقعی است که بهدست خود مردم و با حضور همهی قشرها برگزار میشود. * ایشان این حضور پرشور و مثالزدنی را نشانهای شگفتانگیز و بیبدیل از نشاط و آمادگی ملت ایران دانستند و خاطرنشان کردند: * تحلیلگرانی که از دور دربارهی ایران قضاوت میکنند، از درک این عظمت عاجز هستند. http://farsi.khamenei.irews-content?id=35657 یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43


قال مولانا الأعظم الإمام حسين بن علی عليهما السلام :
شُكرُكَ لِنِعمَةٍ سالِفَةٍ يَقتَضى نِعمَةً آنِفَةً.
شكر تو بر نعمت گذشته، زمينه ساز نعمت آينده است.
(نزهة الناظر و تنبیه الخاطر ص80)

[بیاییم با به جای آوردن سجده شکر و ذکر آن، شکر زبانی، و با تصمیم قطعی بر دادن زکات و رسیدگی فعلی به نیازمندان، شکر عملی را به بیاوریم.]

*شکرانه ی بازوی توانا، بگرفتن دست ناتوان است*

یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

در این هوای سرد و بارانی بیایید کسانی را یاد کنیم که در مرزهای کشور ایران اسلامی، در غرب(کردستان)، در کوه های برف گیر بر قله های بلند و سر به فلک کشیده در پاسگاهای مرزی با امکانات کم در برف های قندیل بسته که حتی آب خوردنشان منجمد شده، و در شرق (سیستان وبلوچستان) دردکل ها وسنگرهای آب گرفته و گِل شده.در هوای سرد سوزان و استخوان سوز، مسیرهای طولانی در باتلاق و گِل، الآن دارند از مرزهای کشور برای آسایش و امنیت ما پاسداری میکنند. *برای سلامتیشان و تشکر از استقامتشان14صلوات محمّدی (ص) نثارشان کنیم.)اللهمَّ صلّ علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم) یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

*مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بیحیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمیکنند.* *مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آنها از فعالیتهای ما مسئولین نگذارند* ---رهبر معظّم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی فرمودند : آخر سالِ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» است و مسئولین باید نشان دهند برای اقدام و عمل چه کردهاند؛ نگویند باید چنین بشود، بگویند چنین شد. نمیشود گلایههای مردم را نادیده گرفت؛ مسئلهی گرانی و بیکاری و رکود مهم است؛مسئولین باید تلاش کنند/ * امروز دشمن سعی دارد به اقتصاد کشور فشار بیاورد تا مردم دچار مشکل شده و دلزده بشوند. * یک عدهای تعبیر «آشتی ملی» را میگویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا میگویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟ * بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بیحیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمیکنند. * امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است ا یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

((فهرستی در اختیار دارم ... که در طول 38 سال بعد از انقلاب تلاشی برای کشور انجام گرفته است؛ که در صد سال هم اینجور تلاشی به وسیلهی دولتهای توانا و فعّال انجام نمیگیرد))مقام معظم رهبری حفظه الله :* انقلاب و نظام اسلامی در این حدود ۳۸ سال کار بزرگی انجام داده است. من یک فهرستی در اختیار دارم از رئوس برنامههای انقلاب در طول این سالهای ۳۸گانه که چه تلاشی برای کشور انجام گرفته است؛ در صد سال هم اینجور تلاشی به وسیلهی دولتهای توانا و فعّال انجام نمیگیرد. *نسبت به ماقبل انقلاب مقایسه میکنیم؛ در زمینههای زیربنایی … در یک مواردی پیشرفت کشور در دوران انقلاب، هزار درصد است، یعنی ده برابر؛ در بعضی از موارد دوهزار درصد تا شش هزار درصد، یعنی شصت برابر. تعداد دانشجو، پیشرفت علمی، کارهای زیربنایی، مسائل فراوان عظیم فرهنگی، آبرو و عزّت ملّی را مقایسه میکنیم با قبل از انقلاب، با دوران طاغوت، با دوران تسلّط آمریکا، با دوران محلّ استراحت بودن تهران برای عناصر صهیونیست ؛... این را مقایسه میکنیم با آن. کشور پیشرفت کرده است، حرکت کرده است، جهش پیدا کرده. آن روز کشور بهوسیلهی یک دولت توسریخور ادار یا رب الحسین(ع)...

ما را در سایت یا رب الحسین(ع) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 17:43

صفحه بندی